Home EduSkinCare Diverse Cosmetica de Facebook
Cosmetica de Facebook

Cosmetica de Facebook

Sunt inscris la mai multe grupuri de cosmetica, ingrijire etc ale pielii, grupuri deschise pe facebook.

Am extras din dictionare urmatoarele, pentru a nu discuta despre aceaste grupuri tinand cont de cosmetica asa cum o vad si o definesc eu.

Asadar:

COSMETICIÁN, -Ă, cosmeticieni, -e, s. m. și f. Persoană care se îndeletnicește cu cosmetica

COSMÉTIC, -Ă, cosmetici, -ce, adj., s. n. I. 1. Adj. Care servește la îngrijirea pielii și a părului. 2. S. n. Cremă sau loțiune care servește la îngrijirea pielii și a părului

Ma uit pe grupurile pe care sunt inscris si observ ca nu au aproape nimic in legatura cu cosmetica. Reclame, anjagari, reclame, vanzari, nimic despre ingrijirea pielii.

Deduc de aici faptul ca ingrijirea pielii este de fapt marketingul in sine. Produsul nu conteaza, metoda sau protocolul nici atat. Marketingul agresiv se pare ca are ponderea cea mai mare.

Tratament cosmetic 18 lei, depilare definitiva 230 lei, solar 35 lei, vopsit par 65 lei, tuns 23 lei.

Cele expuse mai sus sunt din posturi facute de specialiste si profesioniste intr-ale cosmeticii, confirm numelor grupurilor in care apar astfel de posturi.

Sunt “bucuros” ca ingrijirea pielii a devenit atat de ieftina si chiar cred ca este loc si de mai multa ieftineala.

Pozele care vand sunt fețele ce ofera satisfactie si multumire, alienare.  Pozele care ofera realitatea nu vand.

Concluzia pe care o deduc este ca realitatea cosmeticii nu trebuie stiuta, nu trebuie pomenita. Acoperim cu nisip si ingropam. Asteptam astfel o noua clienta fericita,  care cu 18 lei se va putea afirma pe scara blocului ca a fost la cosmetica.